[Metalab] 100 days warnuing: 33C3 Assembly (Metalab Leiwandville)

Martin Leyrer martin+metalab at leyrer.priv.at
Sun Sep 18 21:07:53 CEST 2016

*krrzk* Attention please: only 100 days left till #33C3 I repeat, only o
n e h u n d r e d days left! *kszrkkr*

Idee aus Graz:
> Story so far: I crazily proposed we could do some
> Chuthulu/Alien/Biohacking-Cave of Science and ChaosWest immediately
> mentioned they could organizes aluminium-traversals if needed.
I guess you mean a rig-truss? Like the have in event lighting?

C3W Ideen so far:
• Ethernet auf Gardena Media Converter
• Modellseidenstrasse (CA. 1:10)
• Akustikkoppler Zeug

Wir würden uns über noch mehr Ideen und Projekte aus dem UMfeld der
Metalab-Familie freuen!

Diskussion bitte auf der Hackercons Mailingliste und AFK am Geekend in
Salzburg.

*bump*